tisdag 2 februari 2010

Fluffins.


Måste tipsa om den här fantastiska boken! I förra inlägget bjöd jag på ett recept ur den, Chocolate-Nutella fondant fluffins. Jag har ärligt talat inte bakat så många av recepten men de jag har provat har varit toppen. Dessutom är boken snygg att ha framme och rolig att bläddra i.

Det finns flera recept jag skulle vilja ta mig tid att testa men härnäst blir det nog ett som jag redan har provat flera gånger. Det roliga är att det inte är någon muffin utan en vanlig kaka. Blueberry pan med keylimefluff heter den. Namnen är ju riktigt roliga dem med!

Fluffins av Jacob Gray. B Wahlströms Förlag: 2005

2 kommentarer:

  1. Muffins med rödlök är väl ändå att ta i

    SvaraRadera
  2. Anonym: Haha, visst är det lätt att tro att det är rödlök. Jag tror det hela tiden tills jag påminner mig om att det är kokos.

    SvaraRadera